27 září 2011

Live videochat s Blink 182

Dne 26.září 2011 probíhal na stránce X videochat (chcete-li webchat) s Markem Hoppusem, basskytaristou a zpěvákem skupiny Blink 182. Shrnula bych to takto: Taková prkotina a byl to jeden z nejlepších zážitků mého života!
Když jste opravdu fanoušek a udělal by jste pro "svoji" kapelu téměř cokoliv, je pro vás taková událost něčím skutečně úžasným. Představte si, jako by s vámi komunikovala přes webkameru třeba Rihanna, Lady Gaga, My Chemical Romance nebo kdokoli ze světové hudební scény, někdo, koho ale opravdu milujete! Jedním slovem - úžasné.
Mark se v 19 hodin našeho času připojil na webkameru a odpovídal na otázky od nás - fanoušků, které jsme psali do společného chatu. Musím říct, že tak rychlý a zmatečný chat jsem ještě neviděla. Příspěvků bylo tak 20 za vteřinu... Upřímně nechápu, jak Mark zvládl vybírat nějaké rozumné otázky. Hodně lidí tam totiž psalo zmatiny a hlouposti, spamovali a pokládali nevhodné dotazy...
Markovy odpovědi si můžete přečíst zde.
A (pro) mě nejlepší na konec: pár minut před koncem odpověděl Mark na moji otázku!
"Mark, U have a nice tattoo, what is it?"
"I have my son's name Jack on this wrist, and my wife's name Skye on this wrist. A lot of people think it's like a tribute to them, but it's mode than I can remember their names . ..."
:) Mark je vážně skvělej, prostě borec, tečka.

Díky ti, moc to pro mě znamená, nikdy na tento zážitek nezapomenu, rozjasnil mi život. Vážně!
Celé video už není k dispozici, ale můj dotaz můžete zhlédnou tady. :))


2 komentáře:

  1. Blink 182 už asi 10 let patří k mým favoritům :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Blink 182 mám moc ráda, ale stejně u mě vedou GC :)

    OdpovědětVymazat